Navegando neste Tópico:   1 usuários anônimos

Final   Tópico anterior   Próximo tópico  Novo tópico

nova versão do PCLinuxOS "KDE Full Monty" lançada!
Usuário
Cadastrado em:
12/3/2011 19:39
Grupo:
Usuário
Nível : 20; EXP : 71
HP : 0 / 492
MP : 167 / 8707
Pessoal,
nova versão do PCLinuxOS "KDE Full Monty" lançada!
"A new maintenance release of the PCLinuxOS "KDE Full Monty" edition, the project's Linux distribution with a special desktop layout and a large number of applications, is ready: "PCLinuxOS KDE FullMonty 2012.09 is now available for download. This is a 32-bit DVD image which can also be installed on 64-bit computers. KDE FullMonty is a regular PCLinuxOS KDE installation with special desktop layout and many applications and drivers pre-installed. FullMonty applies a new concept: activity-focused virtual desktop layout, which is designed to address typical user needs and tasks. KDE FullMonty features: Linux kernel 3.2.18, KDE 4.8.3 with many applications; all kinds of drivers and applications to deal with any kind of external hardware, like cell-phones, scanners, printers, webcams, TVs, Bluetooth devices, iPods, radios, etc; six activity-focused virtual desktop layouts, each with task-related desktop launchers of popular applications. See the brief release announcement and read the more detailed product description's page for further info and screenshots. Download: pclinuxos-kde-fullmonty-2012.09.iso (3,986MB, MD5)".

Enviado em: 9/9/2012 22:23

Re: nova versão do PCLinuxOS "KDE Full Monty" lançada!
Usuário
Cadastrado em:
13/3/2011 22:12
De Montes Claros
Grupo:
Usuário
Nível : 10; EXP : 84
HP : 0 / 246
MP : 46 / 4344
Legal. Problema que eu acho desta versão é na hora de atualizar o sistemá. Haja banda larga.

Enviado em: 10/9/2012 18:54

Re: nova versão do PCLinuxOS "KDE Full Monty" lançada!
Usuário
Cadastrado em:
12/3/2011 19:39
Grupo:
Usuário
Nível : 20; EXP : 71
HP : 0 / 492
MP : 167 / 8707

verdade Ricardo. O kde full monty é para pc moderno e possante.Só não é mais moderno porque ele ainda não é voltado especificamente para 64 bits, ele é 32 bits com possibildade de instalação em 64 bits também.Mas quem tem uma "máquina" poderosa valhe a pena instalar.
Abraços.
Citando:

Ricardo Rabelo Mota escreveu:
Legal. Problema que eu acho desta versão é na hora de atualizar o sistemá. Haja banda larga.

Enviado em: 10/9/2012 22:46

Topo   Tópico anterior   Próximo tópico

Novo tópico

Você pode exibir os tópicos.
Você pode iniciar um novo tópico.